Technik reklamy - visual merchandising kreator przestrzeni handlowej
Technik reklamy przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usługi reklamowe. Absolwent kierunku technik reklamy wykonuje przekaz reklamowy, potrafi zarządzać kampanią reklamową. Może pracować w działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń, działach promocji środków masowego przekazu, agencjach i studiach graficznych, agencjach d/s kontaktów z prasą i kształtowaniem opinii publicznej (Public Relations), w agencjach prasowych, w radiu i telewizji.W ramach innowacji pedagogicznej Visual merchandising czyli kreowanie przestrzeni handlowej uczniowie mają możliwość poszerzać swoją wiedzę o umiejętności urządzania sklepów, projektowania niekonwencjonalnych witryn sklepowych oraz eksponowania produktów w sposób przyciągający klientów.
Absolwent tego kierunku po ukończeniu szkoły będzie umiał:
- projektować oraz wykonywać środki reklamowe,
- przygotowywać elementy strategii reklamowej,
- przygotowywać elementy kreacji reklamowej,
- zarządzać kampanią reklamową,
- planować kampanię reklamową,
- organizować sprzedaż reklamową,
- realizować kampanię reklamową,
- badać przekaz reklamowy
Po ukończeniu szkoły absolwent zdaje zewnętrzny egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie z zakresu kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego i PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową, który jest przeprowadzany na terenie szkoły, a uzyskany dyplom potwierdzający kwalifikacje w zawodzie technik reklamy jest honorowany przez kraje Unii Europejskiej.
1. SESJE ZDJĘCIOWE
2. WYCIECZKI ZAWODOWE
3. REKLAMA
4. GRAFIKI